2 Ekim 2014 Perşembe

Ücretsiz Alexa Düşürme

Ücretsiz Alexa düşürme duyurumuz ile herkese web alexa konusunda destek sağlıyoruz.

Hepimiz Alexa da çok iyi sıralamalarda yer almak isteriz. Özellikle de Türkiye sıralamasında çok iyi yerlerde olmayı hedefleriz. Bu konuda siz değerli okurlarıma destek vermek istiyorum. Bu benim blogspot blogum ana sitem damlakaraman.com.tr ve bu sitede kaliteli kaynak paylaşımı, sektörel bilgiler paylaşıyorum. Kendi tecrübelerime istinaden alexa sıralamam çok iyi.

Şimdi sizde bu teknikler hakkında bilgi sahibi olmak istemez misiniz? Alexa değerini düşürme yollarını herkesten farklı bir biçimde özellikle de doğal olarak düşürmek istemez misiniz?

alexa düşürme


Yapmanız gereken aşağıda yer alan yorum kısmına konuyla alakalı özgün yorumunuzu yapmanız yeterli olacaktır. Yorum yazan kişilerin tamamına e-mail ile bu tüyoları bildireceğimizi bilmenizi isterim. Ben nasıl düşürüleceğini biliyorum, bu tür bir çalışmaya veya duyuruya gerek yok diyen kişilerede herkesin bir bildiği vardır diyerek cevap vermek istiyorum. Bilgi paylaşınca değer kazanır, saklanınca değil. O nedenle kesinlikle yorum yazmanızı öneririm.

23 yorum:

  1. Açıkçası Alexa nın algoritmasını pek anlamış deilim.

    Sitede kalma süresinimi baz alıyor yoksa tekil hitemi bakıyor anlam vermek zor.

    Benim hit durumum neredeyse rakibimin 3/1 oranında ama alexa değerim hem global hemde ülke sıralamasında rakibimi açık ara sollamış durumdayım.

    Bu konuyla alakalı kapsamlı bir bir makale hazırlarsanız iyi olur diye düşünüyorum. Örneklemeler yaparak verin lütfen, sektör farketmeksizin.

    Saygılar.

    YanıtlaSil
  2. Alexa bence ziyaretçilerin geri dönüşümüne bakıyor ya da her gün yeni kullanıcılara ulaşabiliyor musun onu ölçüyor diye tahmin ediyorum. Belki de bütün hepsinin harmanlamasını yaparak bir ortalama alıyordur, neticede tek bir nokta üzerinden değerlendirmesi haksızlık olabilir.

    YanıtlaSil
  3. Bir çok web sitesinin ziyaretçisi olmadığı halde alexa sıralamada iyi durumda olduğu konusunda bir çok bilgiye sahibim. Teknik olarak geri dönüşümü oluyor ise konu hakkında bilgi paylaşımı oldukça etkili olacaktır.

    YanıtlaSil
  4. web sitemle ilgilenmeye başladığımdan beri hayatımda yer alan bir şey alexa. ve alexada iyi yerde olmak için uğraşlarım sürüyor. şuan tr 5k da yım ve uğraşlara devam ediyorum. blogunuzu da talip ediyorum . taktiklerinizi almak isterim. teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. Bende mail alabilir miyim ?

    YanıtlaSil
  6. Alexa'da düşmek google da yükselmek anlamına geliyor mu ? Hala anlamadım. Maili bende alabilirmiyim.

    YanıtlaSil
  7. Alexa da düşmek için seo a uygun özgün içerik yeterlidir diye tahmin ediyorum.

    YanıtlaSil
  8. Alexa Sıralaması Gercekten Benim İcind Önemli Bir Unsur Tvlerdeki Gibi Reyting misali Bencede Önemli :) Iyı Calısmalar Dilerim

    YanıtlaSil
  9. Algoritma hakkında yeni fikirler vermenizi ümit ediyorum :)

    YanıtlaSil
  10. Alexa toolbar kurmanın etkisi ne oluyor?

    YanıtlaSil
  11. Bende alabilirmiyim rica etsem?

    YanıtlaSil
  12. Merak ettim şiimdi! Uzun zamandır araştırdığım bir konuydu.

    YanıtlaSil
  13. bende alayım

    YanıtlaSil
  14. Merakla bekliyorum, Teşekkürler !

    YanıtlaSil
  15. Alexa sıralama değerinin düşmesinde rol oynayan kaynaklardan biri alexa toolbar'dı eskiden. Eskiden dedim çünkü uzun zamandır alexa ile ilgilenemedim. Az önce arama sonuçlarında alexa doğal düşürme yollarını görünce yorum yazıp bilgilendirilmek istedim.

    YanıtlaSil
  16. Bende alabilir miyim? Teşekkürler.

    YanıtlaSil