12 Kasım 2014 Çarşamba

Ucuza Toplu Mesajlaşma Keyfini Turkcell ile Yaşayın

Ucuza toplu mesajlaşma hizmeti arayan kişilere kesinlikle Turkcell firmasını önerebilirim. Turkcell'in kalitesini tartışmamız mümkün değil, bu konuda hem fikirizdir.

Son dönemlerde blog sitem ve firmam için toplu sms gönderimi yapmam gerekti. Bir nevi pazarlama yapacaktım. En çok soruyu sorduğumuz ve cevabını bulduğumuz google amcamıza ucuza toplu mesajlaşabileceğim siteleri sordum. Google bu sorgulama esnasında bana bir çok firma önerdi fakat ben bunların bir kaçından aldığım hizmetten memnun kalmadım. Özellikle de raporlama kısmından. Bazılarından gönderdiğim mesajlar çok geç iletiliyorken bazılarından gönderdiklerim gitmiyordu bile. Daha sonra kalitenin ucuza satın alınamayacağını bildiğim için Turkcell firmasına başvurdum. Fakat Turkcell gibi bir firmanın güvencesiyle bu hizmeti kullanabileceğimin rahatlığını düşündüğümde fiyat çok da önemli değildi. Fiyatlar önemli değil ama gerçekten de vermiş oldukları hizmete istinaden bedava olarak adlandırabilirim.

ucuza toplu mesajlaşma


Geçmiş dönemlerde bu hizmeti almaya karar verdiğimde altı tarafı sms değil mi? diyerekten ertelediğim, karar aşamasında hep yanlış kararlar aldığım mesajlaşma olayını Turkcell firmasıyla çözdüm. Bu yazımı da onlara teşekkür etmek için yazdım. Hep şikayetleri mi dile getireceğiz, hep şikayet konuları mı açacağız. Turkcell'e ucuza toplu mesajlaşma konusunda güvenebilirsiniz.

Sizde toplu mesajlaşma hizmeti almak isteyenler arasında olup bu yazımı okuduysanız kesinlikle bu ürünü TURCELL'den almalısınız. Ürünle alakalı detaylı bilgiye ulaşmak için http://www.turkcell.com.tr/kurumsal/kurumsal-cozumler/toplu-sms bağlantısını ziyaret edebilirsiniz.

1 yorum: